POST-COVID STRATEGIJA

Croatia Airlines ima novu strategiju koja potvrđuje da tvrtka treba poboljšati učinkovitost i konkurentnost

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Nadzorni odbor Croatia Airlinesa prihvatio je post-covid strategiju u kojoj se ističe da tvrtka treba poboljšati učinkovitost i konkurentnost, priopćili su iz Croatia Airlinesa.

Sjednica Nadzornog odbora Croatia Airlinesa održana je u ponedjeljak, a post-covid strategija je tijekom proteklih mjeseci razvijena zajedno s konzultantima – Boston Consulting Group (BCG), radi definiranja koraka koji će omogućiti održivo poslovanje, piše Hina.

Kako se navodi, strategija potvrđuje da Croatia Airlines treba povećati učinkovitost poslovanja i konkurentsku sposobnost, te su pred kompanijom ključni operativni i strukturni izazovi koji uključuju obnovu flote i optimizaciju mreže letova tijekom cijele godine.

“Uzimajući u obzir kretanja na visoko konkurentnom hrvatskom zrakoplovnom tržištu, cijene goriva i emisija CO2, kao i ciljeve ‘zelenih’ politika EU, definirane strateške inicijative nemaju alternativu, a njihovom implementacijom se koriste prilike koje nude sljedeće dvije godine oporavka zračnog prometa”, stoji u priopćenju.

Kako bi ostvario ciljeve definirane post-covid strategijom, Croatia Airlines dodatno će digitalizirati poslovanje prelaskom na novi SAP sustav i naprednije korištenje podataka, unaprijediti vještine upravljanja svih razina menadžmenta, inzistirati na balansiranom fokusu na kvaliteti, poduzetništvu, osviještenosti o troškovima i inovativnosti te cijeniti i posebno vrednovati suradnju i inicijative zaposlenih i socijalnih partnera čije će konstruktivno uključivanje svakako doprinijeti ostvarenju ciljeva strategije i povećanju produktivnosti, stoji u priopćenju.

“Prihvaćenim prijedlogom post-covid strategije (…) Croatia Airlines ući će u novi razvojni ciklus koji uključuje stvarnu transformaciju dosadašnjih modela i načina rada, a koja će trajati sljedeće tri godine, koliko je i procijenjeno vrijeme implementacije najvažnijih strateških inicijativa”, zaključuje Uprava Croatia Airlinesa, prenosi Hina.

Kako prenosi Hina, iz nacionalnog zračnog prijevoznika podsjećaju da je pandemija covida-19 izazvala pad prometa od 83 posto u hrvatskom sektoru zračnog prijevoza putnika kao i da se daljnje trajanje pandemije odrazilo na poslovanje u 2021. godini u kojoj je u prvih šest mjeseci ipak ostvaren pozitivan pomak od 25,8 milijuna kuna, odnosno 15 posto bolji rezultat u odnosu na isto razdoblje lani.

Izvor: Hina/Croatia Airlines

Podijeli.

Komentiranje nije dozvoljeno.